Ben και εγώ πήγαμε σε μια βόλτα σήμερα το πρωί. Χρειαζόμουν μια μέρα ανάπαυσης από το τρέξιμο και δεν ήταν πολύ κρεμασμένος από τις εορταστικές εκδηλώσεις της χθες το βράδυ, έτσι κατευθυνθήκαμε προς το αγαπημένο μου μέρος – Dunkin Donuts!

Είναι λίγο κάτω από 2 μίλια από τους γονείς του που κάνει για μια μεγάλη βόλτα
Τα πιο πρόσφατα βίντεο μου

Ταξιδέψτε την κριτική Jane
Ταξιδιού Jane φορητή αναθεώρηση ουροποιητικών.

Περισσότερα βίντεο

00:00
08:21
08:01

Δεν κάνει αυτή η εικόνα να μοιάζει με το DD είναι ουράνιο; επειδή είναι.

Το μόνο που ήθελα ήταν ένας παγωμένος καφές, αλλά πήρα μερικά τσιμπήματα του σάντουιτς αυγών του Ben για την τροφή.

Τυχαία Συμβουλή Σχέσεων: Έχω ακούσει να μιλάμε ενώ κάθεστε, στέκεστε ή περπατήστε δίπλα-δίπλα είναι καλό για να ανοίξετε τον σύντροφό σας. Με αυτόν τον τρόπο δεν αισθάνεται αντιμέτωπος με το “Head On” και είναι πολύ πιο απλό και εύκολο να μιλήσουμε.

Δεν θυμάμαι πού το διάβασα, αλλά μου αρέσουν οι μεγάλοι βόλτες και οι συνομιλίες μας

Χθες το βράδυ σταματήσαμε στο σπίτι των φίλων του Ben για μερικά ποτά. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ήξερα ότι επρόκειτο να πίνουμε, επέμεινα να σταματήσουμε πρώτα για φαγητό. Πήρα μια σαλάτα Publix…

Και μερικές από τις πιο εκπληκτικές μάρκες pita ποτέ. Συνήθως αποφεύγω τα τσιπς Pita Sugar Pita της Stacy επειδή τρώω ολόκληρη την τσάντα σε μια συνεδρίαση, αλλά απλά δεν είχα τη θέληση χθες το βράδυ. Ο Μπεν περιέγραψε αυτά ως “το μεγαλύτερο κομμάτι της κρίσης τοστ κανέλας που έχω δει ποτέ”.

Όταν φτάσαμε στο σπίτι, χαιρετίσαμε με ένα πάγκο γεμάτο αλκοόλ. Μην με απειλείτε με καλή στιγμή

Ο αδελφός του Ben, Jon, είναι ο μπάρμαν…

Ο Μπεν μπορεί να έχει πάρει “Girly Drink Drunk” από αυτά τα αμυγδαλωτά, τα ποτά της ευτυχίας.

Και αυτή η άτριχο γάτα απολάμβανε όλα να κατεβαίνουν.

Έτσι, η μέρα μου αποτελείται από το Ορλάντο, τα τσιπς ζάχαρης κανέλας, μια άτριχο γάτα και αλκοόλ που παίρνει σαν μπαρ καραμελών. Επος.

Είναι η τελευταία ημέρα του 2010. Εδώ είναι τα ψηλά και τα χαμηλά μου 2010.

Στείλτε μου το βιβλίο εργασίας

Αποθηκεύσετε

Το να μοιράζεσαι σημαίνει ότι νοιάζεσαι!

Μερίδιο

Τιτίβισμα

Καρφίτσα

Ταχυδρομείο

Μερίδιο

Συνεχίστε να επιλέγετε αυτά:

Εύκολη μπανάνα γιαούρτι μπλέντερ muffins

Εύκολη συνταγή Muffin Blender. Υγιή μπανάνα γιαούρτι για πρωινό ή σνακ – γεμάτο πρωτεΐνες από γιαούρτι και w

Churro Waffles Συνταγή-Εύυρη Βάφαλο Maker Hack

Churro Waffles συνταγή με μόνο 4 συστατικά. Απίστευτα εύκολες βάφλες φτιαγμένες γρήγορα με ζύμη μπισκότων, κανέλα α

3 συστατικό mocha smoothie

Εύκολη συνταγή smoothie mocha με πραγματικό γάλα της Καλιφόρνια, κύβους πάγου καφέ και γιαούρτι! Δοκιμάστε αυτήν την υγιή συνταγή κούνημα για το BRE

Τρέξιμο στο Marco Island Florida 2021

Πού να τρέξει στο νησί Marco Florida. Τρέχοντας ιδέες για ταξίδια και καλοκαιρινά ταξίδια στην παραλία. Florida Run Blog και

Συνταγή pb & j smoothie

Υγιή συνταγή PB & J Smoothie. Πρωτεΐνη γεμάτο φυστικοβούτυρο ζελέ smoothie με γιαούρτι και υγιή λίπη για να σας κρατήσει γεμάτο

ταξιδιωτικές ιδέες και ιστορίες από διακοπές του Σαν Φρανσίσκο

ταξιδιωτικές ιδέες και ιστορίες από διακοπές του Σαν ΦρανσίσκοΙδέες ταξιδιού από το Σαν Φρανσίσκο. Ταξιδιωτικά εξομολογημένα από τις καλοκαιρινές μου διακοπές και τα αγαπημένα μέρη μου στο Σαν Φρανσίσκο Καλιφόρνια